PlanetCalypsoForum.com :: Entropia Universe Discussion and Resources

Search:

Type: Posts; User: Dannen; Keyword(s):


Page 1 of 11 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    14
    Views
    1,343

    Gimme a B ... Gimme a U ... Gimme an M ......

    Gimme a B ...

    Gimme a U ...

    Gimme an M ...

    Gimme a P ...

    Gimme a beer ... :drink:
  2. Replies
    14
    Views
    1,343

    Don't pay any attention to Gala; she's the only...

    Don't pay any attention to Gala; she's the only soc member who doesn't like beer.

    Seriously, she'd prefer a sparkling water to beer.

    :eek:

    We just sit her in a corner with her toy araneatrox...
  3. Replies
    14
    Views
    1,343

    Yep, I still can't approach Minopolis without...

    Yep, I still can't approach Minopolis without thinking 'Eeee, by 'eck. When I were a lass this were nobbut fields' ...

    Eeeee ....

    Oh, and a Happy New Year bump to you all :wtg: ; if you are in...
  4. Replies
    186
    Views
    5,762

    DSasn n wenm (Not quite the 55 wpm I claimed...

    DSasn n wenm

    (Not quite the 55 wpm I claimed on my CV :laugh:)
  5. Replies
    14
    Views
    1,343

    Bumpage :wtg:

    Bumpage :wtg:
  6. Replies
    161
    Views
    7,497

    Can anyone clarify this? I got all three...

    Can anyone clarify this?

    I got all three gifts (absolutely love the wings :yay:) although I no longer own property. I have owned apartments in the past tho, maybe this qualifies me? Or is...
  7. Replies
    427
    Views
    33,991

    :thumbup: and probably a little :wtg: as well....

    :thumbup:

    and probably a little :wtg: as well. If only I weren't away for that period :rolleyes:

    Pssst, Frank, any chance of a similar mid-year event? For me? Pretty purlease? Huh? Huh?...
  8. Replies
    64
    Views
    3,242

    Seriously, you'd depo 2 mil? Hehe, beaten by...

    Seriously, you'd depo 2 mil?

    Hehe, beaten by Igorl, great minds and all that ...

    I promise to send a postcard from my tropical pacific island though, you can pretend its a card from the bar on...
  9. Replies
    161
    Views
    7,497

    Yes! :yay: :wtg: Lootius bless us, every one...

    Yes! :yay: :wtg:

    Lootius bless us, every one :xmas:
  10. My apologies Sir, shameful mistake on my part. ...

    My apologies Sir, shameful mistake on my part. (Although in my defence I coudn't press the caps button as I was typing with one hand - Beer in the other).

    *Gets down and gives him 20*

    :smirk:...
  11. Replies
    21
    Views
    1,567

    Uber: Huge gratz BC!! :yay: The trax must be close...

    Huge gratz BC!! :yay:

    The trax must be close to extinction by now :laugh:
  12. Replies
    81
    Views
    4,277

    FYI: I think I'll be here after New Year :rolleyes: ...

    I think I'll be here after New Year :rolleyes:

    Nonstop nom nom nom
  13. PG Report

    Praetorian Guard recon report : 17/12/08 : Guard Commander Dannen Hunter reporting :

    Bot attacks continuing stop turrets sporadic stop waves of drone evi droka attempting take over of teleporter...
  14. Replies
    19
    Views
    1,207

    I usually run though things. At the moment,...

    I usually run though things.

    At the moment, however, I am recycling a lot of metal.
  15. Replies
    35
    Views
    1,896

    He's definately unlocked avoidance :laugh: Shoe...

    He's definately unlocked avoidance :laugh: Shoe thrower needs to skill up though ;)
  16. Replies
    2
    Views
    253

    Hey, I kept the numbers out of it ;) I didn't...

    Hey, I kept the numbers out of it ;) I didn't want to pour salt on an open wound :D
  17. Replies
    2
    Views
    253

    Happy Birthday Qweeg!

    Hey Qweeg, Have a great day! :yay:

    :birthday:
  18. I'm sure we'll get whatever propaganda Major...

    I'm sure we'll get whatever propaganda Major Jenny deems suitable for us little colonists. Lets not worry if its the truth or not :rolleyes:
  19. *Puts tin foil hat on* Take that, Major Jenny...

    *Puts tin foil hat on* Take that, Major Jenny :silly:
  20. Thread: KillHelping

    by Dannen
    Replies
    9
    Views
    682

    I hope nobody mistakes a helping hand for an...

    I hope nobody mistakes a helping hand for an attempted KS - when it gets pretty hectic I often find myself shooting the same target as someone else. If I've clearly had the first shot I will...
  21. Replies
    17
    Views
    1,270

    I second this :yay: I'd also like to say that...

    I second this :yay:

    I'd also like to say that so far everyone at the spawn sites has been great - if someone appears to be struggling help is almost always at hand, whether fapping or pulling bots...
  22. Replies
    172
    Views
    17,365

    RESPONSE TARGET EVALUATION COMPLETE PREPARATIONS...

    RESPONSE TARGET EVALUATION COMPLETE
    PREPARATIONS AT ZERO POINT FIVE PERCENT
    ALL UNITS ARE SYNCHRONIZED

    (LOL I should be working :rolleyes:)
  23. Replies
    172
    Views
    17,365

    :rofl: :laugh: Got coffee all over the monitor...

    :rofl: :laugh: Got coffee all over the monitor :silly:
  24. Replies
    172
    Views
    17,365

    "RESPONSE NEUTRALI(Z)ATION OPTION COMPUTER SYSTEM...

    "RESPONSE NEUTRALI(Z)ATION OPTION COMPUTER SYSTEM INTRUSION SELECTED"

    Sneaky bots :eek:
  25. Replies
    74
    Views
    4,586

    You know, there's a lot of viruses around at the...

    You know, there's a lot of viruses around at the moment. I'm feeling a little unwell myself ... ;)
Results 1 to 25 of 274
Page 1 of 11 1 2 3 4

Follow Planet Calypso on Twitter  Follow Planet Calypso on Facebook