Selling: 330k Skills 250hp, bulk sale

Crafting skills can be sold separately.

Skip the boring part, with these skills you can play straight to the big league. :sniper:

Skip the boring part, with these skills you can play straight to the big league. :sniper:
te-ai chinuit o gramada ca sa faci skilele astea si acum vrei sa le vinzi pe nimic, . Nu merita frate, eu zic sa stai calm si sa joci de fun macar. Skilele o sa creasca la un moment dat la pret. Relaxeaza-te si uita cateva sapt de entropia cand vrei sa vinzi pe nimic. Stii ca o sa vina vremea cand o sa te chipezi la loc si o sa cheltui de zece ori mai mult. Eu am facut asta de multe ori, dar nu mai fac de vreo 3 ani. Ia-o ca un sfat colegial. Ce faci tu acum e ura adunata din lipsa de profit pe termen lung. Dar nu e din vina jocului.

Skill count updated in first post.

Skip the boring part, with these skills you can go play straight to the big league.

Skip the boring part, with these skills you can go play straight to the big league.

For a faster response please leave me a message on forum, I rarely login into the game right now.

For a faster response please leave me a message on forum, I rarely login into the game right now.

.................................... Bump

Salut

Bump for a old freind ! :(

Back