dj. Apr 12, 2009 Did something happen, tell me what is bothering you, I might help? If not, at least know I care
sunjewel Apr 12, 2009 you are fine dear . . . it is that i would rather see you smile but as i have had a rough week as well, i understand on my second drink now LOL
you are fine dear . . . it is that i would rather see you smile but as i have had a rough week as well, i understand on my second drink now LOL
Lobbe Mar 23, 2009 Hej! Har PMat ett par som hade trådar där de ville köpa martial delar så hoppas att få den såld snart annars kanske jag ställer mig å skriker i twin eller lägger upp den här. Iaf jag hör av mig
Hej! Har PMat ett par som hade trådar där de ville köpa martial delar så hoppas att få den såld snart annars kanske jag ställer mig å skriker i twin eller lägger upp den här. Iaf jag hör av mig
S S Staffas Sep 1, 2008 haha, you couldnt make up your mind if you should give me EFD or not, funny stuff
andy5579 Sep 1, 2008 Wow, thankyou very much man! Its really appreciated! Glad you liked the idea! Frankenberry