Search results

  1. Svammelman

    Selling: Full Angel (M) T2 - 3

    Bump for a nice armor :yay:
  2. Svammelman

    Selling: Full Angel (M) T2 - 3

    Bump..:eek:
  3. Svammelman

    Selling: Full Angel (M) T2 - 3

    Nice armor, Bump.
  4. Svammelman

    Ok grattis på dig i så fall=) tänkte bara fråga om du skulle vilja sälja den, och vad du kunde...

    Ok grattis på dig i så fall=) tänkte bara fråga om du skulle vilja sälja den, och vad du kunde tänka dig för pris på den isåfall =) MvH
  5. Svammelman

    Achievement: Proteron DNA sample COMPLETED!!!

    Huge congratulations :yay: at last you made it hehe
  6. Svammelman

    tjoho där, ska se om jag gör rätt nu, är redigt dålig på hur ef fungerar =) det var du som...

    tjoho där, ska se om jag gör rätt nu, är redigt dålig på hur ef fungerar =) det var du som hittade discoveryn på zombie eye va?
  7. Svammelman

    Zombie Leg

    lol thx all for the gratz, to bad i missed the 4rth item "zombie flesh", almost makes me want to buy that part to have them all :laugh:
  8. Svammelman

    Selling: Zombie Blood, Plasma & Leg

    zombie Bumping up \0/
  9. Svammelman

    Selling: Zombie Blood, Plasma & Leg

    As finding the first zombie Blood, Plasma and Leg ill place them all in an aucion for 48 hour the auction is for 1 Zombie Leg 1 Zombie Plasma 1 Zombie Blood Startbid 300 ped Buyout 5000 ped Happy bidding :wtg:
  10. Svammelman

    Zombie Blood

  11. Zombie Blood Discovery

    Zombie Blood Discovery

    Zombie Blood
  12. Svammelman

    Zombie Plastma

    Zombie Plasma "not plastma as the title says ;P"
  13. Zombie Plastma Discovery

    Zombie Plastma Discovery

    Zombie Plastma Discovery
  14. Svammelman

    Zombie Leg

  15. Zombie Leg Discovery

    Zombie Leg Discovery

    Discovery of a zombie part
  16. Svammelman

    Selling: Supremacy Helmet F SGA

    Bumpy :yay:
  17. Svammelman

    Selling: Supremacy Helmet F SGA

    B.U.M.P :wtg:
  18. Svammelman

    jo vad händer egentligen, de dödar eudoria och vi får inte vara med att skydda det hehe

    jo vad händer egentligen, de dödar eudoria och vi får inte vara med att skydda det hehe
  19. Svammelman

    där är du =)

    där är du =)
  20. Svammelman

    skit också nu blev det fel ? vet inte vart jag fick det där ifrån tror jag var inne på någon...

    skit också nu blev det fel ? vet inte vart jag fick det där ifrån tror jag var inne på någon annans såg ditt inlägg och trodde det var min ??? jaja ;P
  21. Svammelman

    Tjoho där, det var vist några dagar sedan som du skrev till mig och jag tror inte jag svarade :D...

    Tjoho där, det var vist några dagar sedan som du skrev till mig och jag tror inte jag svarade :D nej ingen dh här inte bara en sdwe´are ;D
  22. Svammelman

    Tjoho där =)

    Tjoho där =)
  23. Svammelman

    Selling: Omegaton M2870 Improved

    Why dont you sell if for a little more realistic price =) when i posted a "buying" tread for 65k here for a few weeks ago i got an answer right a way and bought it the day after, just to let you know ;)
  24. Svammelman

    Im in the society -= SDW Elite =- try to catch someone from there if you anyone, or perhapps see...

    Im in the society -= SDW Elite =- try to catch someone from there if you anyone, or perhapps see someone from our undersoc Swedich Drunken Wikings and they perhapps can call for me for you .
  25. Svammelman

    im standing in echidna =)

    im standing in echidna =)
Back
Top