How many Dutch people in EU?

48, Amsterdam en omstreken. Semi-actief op het moment.

vlijmen 91 jaar jong

vlijmen 91 jaar jong

Dacht dat ik in deze thread al een post had achter gelaten, blijbaar niet!

23 jaar, Ter Aar (Zuid-Holland)

Ter aar, ligt dat niet tegen delft?

I cannot read the majority of this thread :) but I'm happy to see nice players in this game, any game, and regardless of country. So to the Dutch, Netherlanders, Hollanders, all of you, hope to see you around!

I cannot read the majority of this thread :) but I'm happy to see nice players in this game, any game, and regardless of country. So to the Dutch, Netherlanders, Hollanders, all of you, hope to see you around!

slijmbal :yup:

I,m From Holland :silly2:

[video=youtube;rzOzUHYwPms]hier stond een video promotie van holland[/video]

:dunce::yup::wtg::silly2::laugh:

Mari *.*

holland ? yeah NOT lol , i'm from the netherlands :yay:

35 years , zutphen
joined game , long long ago

25 years old, from Drachten

TA-City? WOW!! Crone had niet gedacht dat ze daar internet hadden :p, al sinds dec 2005?!

TA-City? WOW!! Crone had niet gedacht dat ze daar internet hadden :p, al sinds dec 2005?!

Whaha, TA-City ja, is erg dichtbij jou idd! En ja, TA had eerst nog zijn eigen gemeente, die gelukkig erg into internet waren dus we liepen als dorpje vaak voor op internet connectivity met omliggende steden.
Als ik me goed herinner speelde ik mijn eerste online multiplayer game eind 2002 op een 128kbps adsl verbinding :) Voor die tijd was het muziek downloaden via de 56k inbelverbinding :D

Ter aar, ligt dat niet tegen delft?
Eigenlijk nog best een aardig stuk van Delft vandaan. Dichtsbijzijnste zijn Alphen a/d Rijn, Nieuwkoop, Uithoorn en dan een stukje verder Leiden en naar het noorden Schiphol.

31 jaar, kom uit Delft op het moment :)

31 jaar, middenbeemster

zijn toch meer nederlanders dan ik dacht?
zo zie je maar waar de geldwolven zitten :D

40 years from Waalwijk

The dutch have one of the highest number internet connections compared to the number of ppl in the country

so thats one of the reasons we are very active on the internet(games)

That and crappy weather. Just look outside today. White wall.

Grav in Rijswijk

Ja wat zijn het er veel hè ;p

Back