Info: Wish List - Give us back the afro hair for male avatars.

Zunami

Provider
Joined
Oct 21, 2007
Posts
157
Location
Germany
Society
Raumschiff Titanic reloaded
Avatar Name
Dark Zunami Angel
I agree fully in, Never understood why Only female Afro exist, and Male is gone.
 

aframo

Elite
Joined
May 6, 2007
Posts
2,963
Location
Society
Classified
Avatar Name
Aframo Mr Afroman
Keep em coming :)

Thx to all !
 

BillyBully

Young
Joined
Jan 16, 2008
Posts
15
Location
CA
Society
Natural Born Killers
Avatar Name
Billy Blu Horse
Put My Name on the List

GL to AfroMan....cmon MA...))
 

Pauhe Gunor

Stalker
Joined
Dec 25, 2007
Posts
2,466
Location
Newcastle, uk
Society
Hunters Unlimited
Avatar Name
Pauhe Cybertrash Gunor
Pauhe Cybertrash Gunor

your a phoney without it :laugh:
 

aframo

Elite
Joined
May 6, 2007
Posts
2,963
Location
Society
Classified
Avatar Name
Aframo Mr Afroman
Jalla Jalla kilililili :wtg:
 

BigBertha

Stalker
Joined
Dec 16, 2008
Posts
1,759
Location
Ehumm.... i say Sweden :)
Society
SDW
Avatar Name
BigBertha Lucky Freedom
Afroman needs some bump here :D
 

BigBertha

Stalker
Joined
Dec 16, 2008
Posts
1,759
Location
Ehumm.... i say Sweden :)
Society
SDW
Avatar Name
BigBertha Lucky Freedom
we need to get some ganjah here... :yay::yay::yay:
 

Hubert Zymp

Guardian
Joined
Sep 3, 2007
Posts
235
Location
Europe
Society
Freelancer
Avatar Name
Hubert Bebert Zymp
I think MA heard you ;) I just tried different hairstyles today, with the new VU !

 

Zunami

Provider
Joined
Oct 21, 2007
Posts
157
Location
Germany
Society
Raumschiff Titanic reloaded
Avatar Name
Dark Zunami Angel
LOl this is not a afro hair, They didint bring afro back, acually .. nothing changed witeh this update .. all same, same hair cuts same options..

all like bevor...
 

Hubert Zymp

Guardian
Joined
Sep 3, 2007
Posts
235
Location
Europe
Society
Freelancer
Avatar Name
Hubert Bebert Zymp
Lol, I thought it was that - but ok, I am not a qualified beautician as you are, Zunami :rolleyes:
 

Zunami

Provider
Joined
Oct 21, 2007
Posts
157
Location
Germany
Society
Raumschiff Titanic reloaded
Avatar Name
Dark Zunami Angel
its oki ;)

check my thread, i have all hair styles listet... by female you can find the "real" afro :)
 

Hubert Zymp

Guardian
Joined
Sep 3, 2007
Posts
235
Location
Europe
Society
Freelancer
Avatar Name
Hubert Bebert Zymp
Ehe, I see, number 28 (female) from your list :yup:
 

NOJ8

Dominant
Joined
Aug 22, 2010
Posts
424
Avatar Name
Oblivy NOJ8 Orb
you can put my name on the list :p
 

soothsayer

Prowler
Joined
Jun 1, 2007
Posts
1,249
Location
uk
Society
Beauty Technician
Avatar Name
soothsayer sooth carey
sooth soothsayer carey

they should do more then bring this in game but to update the dam beauty system and give us more rather than screwing us over agin agian GRRRRR!
 

Zunami

Provider
Joined
Oct 21, 2007
Posts
157
Location
Germany
Society
Raumschiff Titanic reloaded
Avatar Name
Dark Zunami Angel
LOl yeah..

I thought we get new features.. but all they did was give our peds for free away and even bugt the chairs so not even abel IF someone have fucked up the ava .. to fix it 100%

I wishe me still some explains from MA why, and for what use this is.
 
Top