is it me or PE that is down ??

Solaxe

Alpha
Joined
Aug 14, 2005
Posts
616
Society
Dark Knights Squire`s
is it me or PE that is down, i cant connect to server ??
 
PE / EU is down :)

"should" be for no more than a few more mins, hopefully
 
Last edited:
40 min ago I got several warnings: Server going down 30 min...then 25 min...etc
 
PE has been down for a looong time my friend :)
 
Servers are being restarted , I think (hope)
 
They're doing the weekly update. I was in game, and the sent the server wide message that they were taking it down.
 
PE ... EU


it will allways be PE to me :( sorry :(
 
It's down.

I wonder if there will be new items found in loot when it comes back?

Heck, I hope there is some loot in the loot based on yesterday!
 
down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down down






And pretty bored :)
 
Downloading update....*sigh*...
 
up up up up up up

naaah still down :-(
 
It's down.

I wonder if there will be new items found in loot when it comes back?

Heck, I hope there is some loot in the loot based on yesterday!

what is loot again :scratch2:
 
Back
Top