Team Portugal

Garco

Old Alpha
Joined
Dec 7, 2005
Posts
923
Location
Portugal
Society
Freelancer
Avatar Name
Miguel "Garco" Gracio
Hi Guys

Lets see what we can do this year. Hope you all PT players can help this time!

Pm me or reply with ur name for we start organizing things, and dont make so many mistakes like last year.

Everyone is welcome!

Garco
 
I will sign up here all players who replied or pm'ed me, but don't forget to reply on thread, those who pm'ed me. Later we decide the teams.

Players:


Lord Rumble Kaukasus
Camelo Urso Tuga
Fatacuida Lorfat Lorfat
Paulo Manique Santos
Paulo Mits Pereira
Malakias Maximus7 Adc
Hugo Vulcano Riri
Joao Tech Oliveira
Joao Executioner Fidalgo
HaraKiri Lisbon Chaotiks
 
Last edited:
I wil help portugal this year

count me in


* camelo urso tuga
 
Last edited:
Historical Stats for Portugal

[br]Click to enlarge[/br]

Just for reference... best of luck in 2009 :thumbup:
 
Count me in!

Full avatar name: Fatacuida Lorfat Lorfat

Each avatar wishing to participate should first sign up (with your FULL AVATAR NAME) on the appropriate national team thread in this Sub-Forum;
 
Count me in!!!
I'll try to represent Portugal this year!
Full Avatar Name: Paulo Manique Santos
 
Im Freaking In!
Paulo Mits Pereira
(Vamos la ganhar isto crl!)
 
Good luck peeps! i can't make it this year, too busy IRL.
 
Good luck peeps! i can't make it this year, too busy IRL.

Damm damm damm... hope you really can help us... as i said allready in your soc forum..!!

But, ofc.. im in :yay::yay:
Lets try to do it better then last year guys!!
Full avatar name : Malakias Maximus7 Adc
(e vá lá tugas.. está a acordar)
 
Last edited:
Cmon ppl keep bumping this up! Hitters, Taggers, Fappers, everyone is needed!

Garco
 
Lord Rumble Kaukasus;)


Originally Posted by Hurrikane
Each avatar wishing to participate should first sign up (with your FULL AVATAR NAME) on the appropriate national team thread in this Sub-Forum;
 
Bump for the tugas :D
 
Épa eu sei que voces teem medo de ficar sozinhos numa competição deste tipo sozinho, até eu ja me sinto de certa forma assustado (muita gente da utopia) visto de ser a vossa primeira participação nestas andanças... O jor la tera as susas razoes , é mais que natural que muitos dos antigos participantes tenham um pé atras quando se trata de participar! Mas to certo que temos o apoio moral de todos!

Abraço

----------------------------------

The thing is, i not that you guys are scared of being alone in this kind of competition( utopia folks) since this is your mass participation in this kind of stuff... Jor has is own reasons, its more than natural that previus players had a step behind in this situations! Im am more then shure that jor will shire for us !

Huggssss
 
Last edited:
ha e tal..... :rolleyes:

ah e tal não. ah e tal não.

Vendi a bisnaga e a armadura.

N tenho equipamento p isso.

Tou à espera que me saia a lotaria p poder investir ;)
 
ah e tal não. ah e tal não.

Vendi a bisnaga e a armadura.

N tenho equipamento p isso.

Tou à espera que me saia a lotaria p poder investir ;)

hehe
Ganda maluco!! È na boa!
Só me estava a meter ctg.. uma vez que plos vistos no ano passado ate podias ter dado uma mãozinha e não apareceste... mas caga.. cada um sabe da sua!
Tenta dar um saltinho junto da malta... há muitas formas de ajudar!!
Abraço e espero ver-te junto da malta tuga a lutar plo nosso nome!!
 
Épa eu sei que voces teem medo de ficar sozinhos numa competição deste tipo sozinho, até eu ja me sinto de certa forma assustado (muita gente da utopia) visto de ser a vossa primeira participação nestas andanças... O jor ja experimentou a má organização portuguesa calhando por mais que uma vez , é mais que natural que muitos dos antigos participantes tenham um pé atras quando se trata de participar! Mas to certo que temos o apoio moral de todos!

Abraço


No hard Felling utopia!

Jk

Já cá faltava.... tsssss
Não tenhas medo que a malta da Utopia é amistosa e fraternal :laugh:
não estamos aqui a nivel individual mas sim com honra pla pátria :yay: por isso não há ca utopias nem tusalusas nem outras mais.. há sim muitos e bons portugueses juntos que sem duvida vão dar o melhor que possam, seja de que forma for!
Dizem e bem os " Censurados" , "juntos, unidos jámais seremos vencidos!!" hehehehe
Take care....

lembrei-me depois... não se trata de estar com medo de ficar sozinho.. no ano passado foi pena termos de andar a procura de pessoas pra ajudar na ultima da hora.. por isso todo o apoio é importante!!
Quanto a organização.. muito sinceramente parece-me melhor este ano.. plo menos começou-se mais cedo..!
 
Last edited:
É o problema do portugues fala fala e não age.No ano passadpo participei tenho de admitir que havia cenas que podiam ter corrido melhor mas não vou crucificar nimguem o que passou passou a que seguir em frente.Este ano espero que os muitos portugueses espalhados pelo entropia Top 50 sociedades,sociedades de media pequena dimensão free lancers possam ajudar a tentarmos ser melhores.Por mim se tiver disponibilidade podem contar comigo,mas desde ja alerto ao futuro capitão que um dos principais objectivos e que atenpadamente tudo fique bem defenido e sem nenhuma duvida.
 
Lord Rumble Kaukasus;)


Originally Posted by Hurrikane
Each avatar wishing to participate should first sign up (with your FULL AVATAR NAME) on the appropriate national team thread in this Sub-Forum;

Rumble nao sei qual a tua
eu quanto a mim nao vou ver socs mas sim uma naçao a lutar para mostrar do que somos feitos, e gostava de saber qual o grande problema na utopia visto que isso me afecta.
 
Bom, visto que o meu post causou muitas manifestações eu vou clarificar... TENHO MUITO ORGULHO DE LUTAR LADO A LADO COM UTOPIA!

Isso foi o meu tusalunismo a picar-vos!
Nao há EU em Equipa nem Tusalusa nem Utopia em Team portugal! Samos 1 só!
Nao quis ofender socidade nem player nenhum!

Agora seus comichosos vao skillar o WOF está a chegar!

Aproveito para dizer que estou a gostar da vossa atençao no WOF !

Abraço a todos!

------------------------------------

Well, since my previus post mayde so much trouble im going to clarify... Im very prowd to fight side by side with utopia ppl!
This is my tusalusa ego talking!
There is no "me" in team or tusalusa and utopia in Team Portugal!
We are only one!
I didnt ment to offend any sociaty and or player!
Now my wetchy friends go skill that WOF is comming!
Im take this oputunity to say that im very proud to see so much worrys in Utopia sociaty this year to participate!

Hugs for all!
 
Last edited:
Agora seus comichosos vao skillar o WOF está a chegar!

Aproveito para dizer que estou a gostar da vossa atençao no WOF !

Abraço a todos!

bem e para voces.. visto que nao falta muito tempo chippem, nao conseguem skillar o suficiente ate la :D
Abraço e bamos la tugas!

PS: Qualquer um da Utopia vos da a coça ;)
 
Ok i just wana say this:

https://www.planetcalypsoforum.com/...english-language-only-please-no-politics.html

Seems no one knows how to freaking read, so what the hell is the content of the above posts?
and i know portuguese.

thsi is the real prob, has been on the past wil be on the future. thast why many have alredy step asside:: Dumbness and lack of good sence, as well a hard ans strick leadreship.

And BTW Jor never took part in wof and i must agree he as al teh good reasons of the world. just look at the mess above.

If i would compete agaist portugal and reading this post i would be very calm and assure to win.

same old same old
 
Ah its true ... the rules :rolleyes:
Well from now on English.
Get the dust off your guns tugas :D
 
I was strawling around youtube this afternoon and stumbled upon a nice old video. I'm not actually a heavy metal fan or death metal, but i have to admit i used to listen to these guys, especially when they began.
Let's get some inspiration.
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=0pC77cuATEQ[/YOUTUBE]

And about Utopia, u know we love ya guys, and we know you love us. Who doesn't know this is an outside newb.. well.. ogi saw the whole bunch up in Porto, last freezing august.
 
Back
Top