StrongMinded

Profile posts Latest Activity Postings Media Albums About

  • Inget på gång, jobbar för fullt på att hitta nytt, segt som fan.... Trodde verkligen inte att det var någon risk att råka ut för detta där jag arbetade, men även dom har extrema nedskärningar... iår har ju försäljningen gått ner med 20-30% så man förstå-... dom skar ner med 20-30% timmar, vilket betydde väldigt många anställningar.... :/
    Inget på gång, jobbar för fullt på att hitta nytt, segt som fan.... Trodde verkligen inte att det var någon risk att råka ut för detta där jag arbetade, men även dom har extrema nedskärningar... iår har ju försäljningen gått ner med 20-30% så man förstå-... dom skar ner med 20-30% timmar, vilket betydde väldigt många anställningar.... :/
    nä man ska inte göra det... :) både jag, min chef och väldigt många kollegor gick ifrån jobbet för ett litet tag sedan... För jävla tråkigt.. arbetsbrist... fick fina referenser iaf, så ska bli jäkligt spännande o se om någon annan har arbete..... Trött på skiten nu..
    Grymt... vill ha, kommer få vänta några månader minst bara... kommer fler tillfällen tror jag :) tänk dig o ha 2 st i ett team, vi hade kunnat döda det mesta ;)
    fan grattis :) det är ju sjukt bra... får nog försöka nån gång när jag lärt mig det riktigt, aldrig spelat ordentligt... =)
    I'm with you all the way, and I am anticipating that we'll be surprised when Arkadia is launched. I'm basing that on how Dave (Ozi) and the A-Team have conducted themselves so far, and also on the information they have shared with us, not to mention involving us in some aspects of their development process.

    Things are different in this respect Hon, and I'm truly looking forward to having my purple socks blown off, even though MA still controls the RCE factor of the game. I'm talking more about launching a proper planet with the basics in place, proper marketing, and paying attention to the key systems that need to be in place in the beginning to even give a planet a chance at success.

    We'll find out soon I think, especially since Dave says they are still on target for launching before June 30th.

    Catch up with you soon! Hugs!
    Hello my darling friend, and thank you much. HUGS!!

    I know what you mean, and I appreciate your thoughts Hon, but the more they carry on with their (obvious) nonsense, the more they will effectively present themselves as fools, but they already did that in the past, this is just the same old soup warmed over.

    Hope all is well with you, and we must catch up soon ... perhaps on Arkadia if you're heading there. :)
    Tror att min msn är helt körd, är flera som säger att dom aldrig får svar ifrån mig... något fel på nätverket..
    Det var väl inte mycket till snack :p vad har du haft för dig den senaste tiden? varit inne i EU något? allt väl annars? blev dina föräldrars pool något bra?:D

    vore kul om vi kunde lira eu nån dag och dra en liten jakt :)
    fy fan, man ska inte crafta aoreamps.. den enda bra % return man kan få på dom är väl om man kör en runda på 20-30k i mats.. om ens det...
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top