Mindark Convention Webcam

Tango

Dominant
Joined
Jan 21, 2007
Posts
364
Location
Planet Calypso
Society
Calypso Rescue Team
Avatar Name
Sierra Tango Sam
LOL Neverdie ?! :

[br]Click to enlarge[/br]

WTF :scratch2:
"Luke, I am your Father".... lol

ND and myself are still laughing at this one, it was a good one!
 

jak

Stalker
Joined
Mar 28, 2005
Posts
2,246
Location
USA
Avatar Name
je jak bam
lol.....

OK guys I'm actually at the convention.... so can someone post more picts of the web cam, cuz hard for me to do it.... Need new material..... :D
 

BigBertha

Stalker
Joined
Dec 16, 2008
Posts
1,759
Location
Ehumm.... i say Sweden :)
Society
SDW
Avatar Name
BigBertha Lucky Freedom
every time i look at the cam it is empty.. NONE is in pic more than a person sitting with hishead down on the desk.. :D
LoLz
 

Level

Elite
Joined
Jul 27, 2005
Posts
3,026
Avatar Name
1
That's me!!! :yay::yay:
yay cool :yay: :) hehe you look awesome :) btw, who was the owner of that coat ? :cool:

ohh and btw...what is that girl with which you talked ? I made few posts asking if she is even an Entropia Universe player nobody answered eh I quess I am stepping on private zone eh :(...so mayby you can answer that question ? :scratch2: please :love:
 

ALEXANDER

Elite
Joined
Jul 17, 2007
Posts
2,882
Society
ROmania Renegades
Avatar Name
RO ALEX ALEXANDER
It's official !
They stole everything while the security guy was sleeping :)
[br]Click to enlarge[/br]
He now just said:
Darn it, will this be cut from my paycheck ?
 

soLO 3000

Stalker
Joined
Jan 29, 2008
Posts
1,784
Location
UK - Yorkshire
Society
BlackAngels HQ
Avatar Name
Tar'quin soLO Solenson
any pics of the MMOWC final caught on the webcam?
 

Level

Elite
Joined
Jul 27, 2005
Posts
3,026
Avatar Name
1
any pics of the MMOWC final caught on the webcam?
I have some, example:
[br]Click to enlarge[/br]
Neverdie was at CES, doing live commentary on clubneverdie radio, both Star and Stoikow probably were playing at their homes.

Why ? I think due to postponed implementation of CryEngine 2.0. Mayby I am not right.

anyway...made about 100 webcam pictures lol, mayby more eh. Nerd I am.
 

jak

Stalker
Joined
Mar 28, 2005
Posts
2,246
Location
USA
Avatar Name
je jak bam
[br]Click to enlarge[/br]anyway...made about 100 webcam pictures lol, mayby more eh. Nerd I am.
Weeeee, There is actually a one with me in it!!! :D I'm that guy in top left corner, in front of the hot booth babes, promoting Entropia to a few guys...

:silly2:
 

soLO 3000

Stalker
Joined
Jan 29, 2008
Posts
1,784
Location
UK - Yorkshire
Society
BlackAngels HQ
Avatar Name
Tar'quin soLO Solenson
Neverdie was at CES, doing live commentary on clubneverdie radio, both Star and Stoikow probably were playing at their homes.....
oh right, I thought the actual final was going to be held at CES, maybe Im confussed :ahh:
 

jak

Stalker
Joined
Mar 28, 2005
Posts
2,246
Location
USA
Avatar Name
je jak bam
oh right, I thought the actual final was going to be held at CES, maybe Im confussed :ahh:
Well, it sort of was held there.... ND was doing live commentary there and such. :)
 

Tamn

Elite
Joined
Feb 17, 2007
Posts
4,127
Location
USA
Society
MLS
Avatar Name
Rakkety Tamn Tamn
Weeeee, There is actually a one with me in it!!! :D I'm that guy in top left corner, in front of the hot booth babes, promoting Entropia to a few guys...

:silly2:
Of course........:laugh:
 

Level

Elite
Joined
Jul 27, 2005
Posts
3,026
Avatar Name
1
Weeeee, There is actually a one with me in it!!! :D I'm that guy in top left corner, in front of the hot booth babes, promoting Entropia to a few guys...

:silly2:
lucky you, I saw Zefram(?) talked alot with them eh lucky guy too :eek:
 

Brink-EricJL

Mature
Joined
Oct 22, 2008
Posts
44
Location
California
Society
Entropia Outfitters
Avatar Name
"Brink" Drink Tothe
BUMP.
another photo:
https://www.planetcalypsoforum.com/gallery/files/1/9/8/0/6/boothgirl_dannyo.jpg
wearing Darkslate Grey color I think.
oh c'mon, mayby You Da ? is she Entropia Universe player ? that would be enough for me, knowing such woman playing Entropia gives HUGE + REP for this game. Today she is wearing some black clocthes with white flowers I think, webcam has medium quality eh. She looks beautiful. Damn...am I in love ? :( silly me :duh:

Another question: does every volunteer has specified work and "hours" to spend at the stage talking with ppl ? Or its just: do what you can, try to present and arouse

edit: wow NetStalker o_O MA Coat !:
[br]Click to enlarge[/br]
and there is a woman waring Storm Coat, nice


LOL Ok Level here is your answer for 2 questions... Who is the lovly young lady that is standing next to the other lovly young lady kitty. That is Nadia, EU's Public Relations Rep.

And the Coats that you see in the pictures belong to EntropiaOutfitters.com
( Stay tuned for more on that) ;-)
 

golddude

Elite
Joined
Jul 25, 2007
Posts
2,787
Location
South Dakota, USA
Society
Irken Invaders
Avatar Name
Ary Steve Hunter
wish i could be there
 

Tango

Dominant
Joined
Jan 21, 2007
Posts
364
Location
Planet Calypso
Society
Calypso Rescue Team
Avatar Name
Sierra Tango Sam
Weeeee, There is actually a one with me in it!!! :D I'm that guy in top left corner, in front of the hot booth babes, promoting Entropia to a few guys...

:silly2:
Um, lets see, Me in the top Right corner giving
JamHot instant live coverage of the event, my wife"Sunshine" at the other term, and ND behind her doing his thing. ;)

Note for 711.... We were Both wearing the EntropiaForum.com Tshirts you gave us, Thx Dude They fit Great!
 
Last edited:

jak

Stalker
Joined
Mar 28, 2005
Posts
2,246
Location
USA
Avatar Name
je jak bam
lucky you, I saw Zefram(?) talked alot with them eh lucky guy too :eek:
Zafram did more than you see on those cams with them ;) He truly is a lucky guy! Well, actually not much luck in it, he is just a cool guy... ;)
 

Tango

Dominant
Joined
Jan 21, 2007
Posts
364
Location
Planet Calypso
Society
Calypso Rescue Team
Avatar Name
Sierra Tango Sam
Zafram did more than you see on those cams with them ;) He truly is a lucky guy! Well, actually not much luck in it, he is just a cool guy... ;)
I'll have to agree with you on that note.....;)

He is One Lucky Guy!:D
 

Zefram

Dominant
Joined
Apr 17, 2005
Posts
404
Location
Berlin / Germany
Society
Freelancer
lucky you, I saw Zefram(?) talked alot with them eh lucky guy too :eek:
I was just telling them more about EU :cool: :D

Zafram did more than you see on those cams with them ;) He truly is a lucky guy! Well, actually not much luck in it, he is just a cool guy... ;)
I'll have to agree with you on that note.....;)

He is One Lucky Guy!:D
What :confused: did I miss something :scratch2:
Nah, they are some very good looking and also very intelligent women. I will miss them...

But in any case.
CES was a blast. Total lack of sleep, Friday night and Saturday night I had 3.5 hours each, lots of talking, lots astonished (because they didnt know about EU before) and newly interested people and of course lots of fun !!!
Will miss you guys all a lot for the next 12 months :(
 
Last edited:

jak

Stalker
Joined
Mar 28, 2005
Posts
2,246
Location
USA
Avatar Name
je jak bam
I was just telling them more about EU :cool: :D

What :confused: did I miss something :scratch2:
Nah, they are some very good looking and also very intelligent women. I will miss them...

But in any case.
CES was a blast. Total lack of sleep, Friday night and Saturday night I had 3.5 hours each, lots of talking, lots astonished (because they didnt know about EU before) and newly interested people and of course lots of fun !!!
Will miss you guys all a lot for the next 12 months :(
Just admit it, the girls were all over you!!!! :silly2:

Hehe, was a blast m8 and 12 months is a long time.... But imagine how much Entropia will change in the coming months!!!! ;)
 

Kitty

Stalker
Joined
Mar 8, 2006
Posts
2,357
Location
Raleigh, NC.
Society
Stockholm Syndrome
Avatar Name
Kitty Kitty Fire
LOL Ok Level here is your answer for 2 questions... Who is the lovly young lady that is standing next to the other lovly young lady kitty. That is Nadia, EU's Public Relations Rep.

And the Coats that you see in the pictures belong to EntropiaOutfitters.com
( Stay tuned for more on that) ;-)
Ty Eric :ahh:
 
Top